2021. június 28., hétfő

Tavaszi/nyári gyerekruhavásár:Cherokee 0/3hósra való vagány faros - Jelenlegi ára: 1 Ft

Üdvözöllek!
Ezen az aukción egy Cherokee márkájú, vagány pasis farmernacira licitálhatsz 0/3hósra való méretben
Használt, de jó állapotú
Méretnek a címkén lévő méretet adom meg, de a biztonság kedvéért nézd a mért centiket is!
A mért adatokat (mellbőséget, dereka és csípőt) 2*kell venni
A ruhák használt ruhák: mosva, vasalva nincsenek, ez a vevő feladata.
Az esetleg hibákat igyekszem feltüntetni, de én is ember vagyok, hibázhatok: ha valami hibát nem vettem volna észre, szólj és orvosoljuk a problémát : )
Sikeres licit esetén kérlek, hogy jelentkezz, hogy tudjam küldeni az átvételhez szükséges információkat, és 14nap alatt tudjuk le a dolgot: ha 7napig nem sikerül kapcsolatba lépnünk, negatív értékelés mellett újrahirdetem a terméket. Természetesen termékösszevárásra van lehetőség, csak én is tudjak róla, hogy várunk e másik dologra !
Személyes átvételre Almásfüzitőn (ritka esetben Tatán és Komáromban) van lehetőség, minden más esetben előre utalás után DPD futárral tudom küldeni a ruhákat! WEBBOX, FOXPOST automata NEM megoldható!
Fizetés Erste bankos számlára történő utalással/befizetéssel, vagy rózsaszín csekken lakcímre lehetséges.
Nézd meg a többi eladó dolgomat is, hátha találsz még valami neked tetszőt: a napokban rengeteg gyerek és felnőtt ruhát, és egyéb dolgot is teszek még fel!


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2021-06-28 21:06 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése