2021. február 17., szerda

Columbia PFG Harborside férfi hosszúnadrág - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Columbia PFG Harborside férfi hosszúnadrág eladó. Keveset viselt. Ez látszik a harmadik képen is, a belső cimke a sok mosástól megkopott volna. Az FPG megjelölés tömör jelentése: Fishing Gear. Ennek ellenére én azon kevés alkalmi megjelelések alkalmával viseltem.
Fontos: ahogyan a The North Face M Quest kabátot sem sikerult jól lefényképezni, ez sajnos ugyanúgy vonatkozik erre a hirdetésre is. A való életben újszerű, hatarozott sötétkék szine van a nadrágnak, mig a képen egy kopottas hatásnak megfelelő képet sikerült reprodukálni, ami a valóságot egyáltalán nem tükrözi.
Méret megjelölést nem találtam rajta, igy a biztos adatok, hogy magam mértem meg. Ezek az értékek kiolvashatóak a megadott helyen. Viszont UK méretet kötelező volt megadni, igy a 32-34-t jelöltem meg, ami S/M-nek felel meg. Az általam mért adatok a mérvadóak!
Megjegyzés:
Személyesen bár megtekinthető a megbeszélt helyen, de felpróbálási lehetőséget a járványra való tekintettel nem tudok felajánlani.
A szállítási módokat a minél kedvezőbb ár, érintés- és papirmentes feladási szempontok szerint adtam meg.
Amennyiben kihagytam valamit, az előbbieknek megfelel, úgy rugalmas vagyok egyéb csomagfeladási módokra is.
Új ára: ~30 000 Ft 


Jelenlegi ára: 4 000 Ft
Az aukció vége: 2021-02-17 13:21 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése