2018. október 28., vasárnap

1 ft rol.....CANDICE COOPER............igenyes .. ..kezmuves. extra. bor bakancs. size:40 - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

CANDICE COOPER ... EXTRA .... KEZMUVES.... OLASZ..... MINOSEGI..... NOI BAKANCS.
UJ.
A  CIPOT 1 FT OS AUKCION HIRDETTEM..... A LICITGYOZTES EGY A VATERARA NEM VALO, BECSTELEN  SZEMELY LETT.
AKINEK  9 SEMLEGES ERTEKELESE VAN...
MELYEK TARTALMA ALAPJAN... ELTUNT... NEM FIZETETT... NINCSEN PENZE... NEM TETSZETT NEKI A TERMEK... CIMSZAVAK OLVASHATOK.
EZEN CIPO ESETEBEN... ELTUNT.
Felvettuk a kapcsolatot normalisan, majd hetvegen vartam a levelet, hova kuldjem a cipot pontos cim, kuldesi mod.
Nem irt.
Vasarnap ismet ra irtam.. mivel hetfon csomagot kell feladnom es nem szerettem volna ketszer menni. Igy ezt a csomagot is fel szerettem volna adni ha van cim. Nem valaszolt. Majdan este felhivtam amikor is egy no kozolte : o semmit nem tud a ciporol, vaterarol.
Mindez es az elolvasott 9 semleges ertekelese utan.. elveszitettem a bizalmamat es ujra hirdetem a cipot... az utolso ket legmagasabb licit osszegeert.
ELVEVE A LEHETOSEGET ATTOL AKI ESETLEG TENYLEG ORULT VOLNA A CIPONEK..
MAGAM SEM SZERETNEK UJABB AUKCIOT INDITANI.. AKI ESETLEG SZERETNE A CIPOT ES GONDOLJA.. JELEZZE.
Markajelzes a cipo nyelven , talpan... tovabba mindket hatso reszen, ezust alapon kiemelve.
A meghirdetett cipo ajandeknak lett hozva de nem lett megfelelo.
Aki ismeri a markat az tudja, hogy egy ilyen bakancs majd 100 e ft.
Ehhez melto anyag hasznallattal es minoseggel.
HIBAJA:
meret tevesztett.
az egyik par 40 es a masik 41 es.
ez olyan kis kulonbseg, hogy sem latni sem erezni nem lehet.
azonban a talparol a szamozast azert erdemes eltuntetni , egy apro karika.
en korabban tudatosan is vettem egy ilyen cipot a tj maxx storeban mert nagyon tetszett es csak az az egy darab volt.
hordtam ket idenyt amikor epp az illett a ruhamhoz , soha nem is ereztem. ez fel cm kulonbseg.
Ez ugy fordulhat elo, hogy egy korabbi vasarlo .. nezelodo rosszul helyezi vissza.
40 es labra ajanlott.
A ciponek ket nyelve van .. a masodik candice cooper feliratos szinten befuzheto hatulrol.. igy a minta lathato marad azonban akkor hozza simul a
cipohoz.
A kepeken nincs befuzve... azert all el.
minden kep sajat az elado ciporol...
a cipo metalos resze hibatlan.. csupan fenytores lathato a kepeken.
amikent semilyen kopas hiba nincs rajta nehol megtorik a feny vagy idezojel maszatosnak tunik.. feny hibak a cipo nem serult.
uj.
 a beagyazott videon lathato a minoseg es a gondos keszites.
egy hajszalkarcot lattam az egyik oldalan... extra kenyes a szemem igy latni sem lehet szinte.
A  Van Graafban is talatam hibat egy a dobozbol akkor kivett markas cipobol... nem is egyet.
mas esztetikai hibaja nincs.
koszonom az erdeklodest.
Jo es olcso licitalast: )annak aki szeretne.
kezhezveteii garancia.
fix arat nem adtam meg ha szeretnel tegyel ajanlatot.


Jelenlegi ára: 4 500 Ft
Az aukció vége: 2018-11-07 17:26 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése