2018. február 21., szerda

Sony diktafon - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Még nem volt használva, ezért hírdetem újnak, nem azért, mert tegnap lett vásárolva.
Működéséről nem tudok nyilatkozni, mert nincs módomban kipróbálni, mivel nincs meg a leírása, sem a doboza, én pedig nem értek hozzá. Annyit tudtam tenni, hogy tettem bele elemeket, bekapcsoltam és a kijelzőn az egyik képen látható "dolgok" jelentek meg.
15 ezer Ft-ért vettem tavaly előtt, de mivel még sincs rá szükségem, ezért adom el. A plexin vannak vékony karcok.
Nézd meg a többi termékemet is, kattints ide!
Ha licitálsz, amit önként teszel, a leírtak elfogadásra kerülnek, jogos reklamációnak helye nincs!
Postázása a vásárló felelősségére!!
 A termékleírásnál vedd figyelembe, hogy az én megítélésem, hiszen nem tudok más fejével ítélni, ahogy senki sem! Ennek tudatában licitálj!
Az esetleges kötekedők kedvéért, miszerint hogy akarom így eladni? válaszom: én nem akarom eladni, meghírdetem, ha valakinek kell, önként megveheti, nem kötelező! Ezáltal megadom az esélyt, hogy ne a kukában végezze!

Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2018-03-13 17:16 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése