2017. augusztus 4., péntek

M-Audio Axiom 49 mkii eladó - Jelenlegi ára: 40 000 Ft

Kihasználatlanság miatt eladó egy kb. másfél éve vásárolt M-Audio Axiom 49 mkii midi controller/billentyűzet. Néha kicsit porosodott, de ezt leszámítva kívül-belül tökéletesen működik, én Ableton Live-val használtam. Eredeti dobozával és USB kábelével együtt (ami ad is neki elég áramot, adapterem nincsen hozzá). A hátsó ki/bemenetek közül én csak az USB-t és néha a MIDI In-t használtam (Volca szintetizátorral), a többiről nem tudok nyilatkozni, de nyilván mindennek működnie kéne. Van még a dobozában egy manual is. Az Ableton Live Lite-ot/egyéb szoftverkuponokat már felhasználtam, azok nincsenek meg. Részletes leírás a termékinfó linken található.
Tudok hozzá adni egy egyszerű kis zongoraállványt is, ami a képeken látható - viszont ezt csak személyes átvételnél, postázni nem fogom.
Szállítási ár+mód közös megegyezés alapján.

Jelenlegi ára: 40 000 Ft
Az aukció vége: 2017-08-17 20:07 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése